2013. október 12., szombat

Köszöntő! :)

Sziasztok!
Ismét én, ismét itt, immáron az 5. blogomat felvezetve!
Az új olvasóknak szeretnék kicsit bemutatkozni, Nessa vagyok, és ez az 5. One Direction fanfiction-öm, az első, aminek Niall a főszereplője. Nem igazán szeretném leírni, hogy eddig milyen blogokat írtam, oldalt, a "további blogjaim" menüpontban megtaláljátok őket.
A blog még nagyon sokat fog változni kezdésig, hamarosan kikerülnek majd a képek a szereplőkről.
És végezetül, amire már sokan kíváncsiak vagytok: a történet 2013. november 8.-án kezdődik! 
Most is szeretném, ha a bejegyzés alá, kommentben megírnátok, hogy a fejléc alapján mit gondoltok, mi lesz az alaptörténet.
Köszönöm a fejlécet, Dorothy S.! :)

November 8.-án kezdés! :)
Nessa. xx

46 megjegyzés:

  1. Egy csaj lesz a főszereplő, aki idővel összejön Niall Horannal

    VálaszTörlés
  2. Remelem HappyEnd lesz:)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még el sem kezdődött, de máris a végéről beszélünk? :D

      Törlés
  3. Jó ez most furán fog hangzani, de már most imádom. Ötletem nincs, hogy mit találtál megint ki Nessa, de biztos vagyok benne hogy én megint imádni fogom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy, köszönöm szépen. :) Remélem nem fogsz csalódni.

      Törlés
  4. Én már nagyon várom *-* Nekem sincs ötletem, de tudom, hogy élvezni fogom a történet olvasását. :) Egyébként, örülök, hogy Niall lesz benne a főszereplő Direction.:D Nem, mintha Liamből, Zaynből, Louisből, vagy Harryből elegem lenne (az utóbbiból egy kicsit több fanfic van a kelleténél, de nem baj), de Niall a kedvenceim közé tartozik és sajnos ritkán találok róla egy jó történetet. :D
    Millió puszi: Molly

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon remélem, hogy tetszeni fog. :)
      Puszillak!:)

      Törlés
  5. Miley (vagy akárminek nevezed el:D) talán egy régi ismerőse Niall-nek akivel sok "rosszaságot" követtek el és most összehozta őket a sors és wegymásba szeretnek..... vagy nemtom ez volt az első ötelt ami FEjembe szökött:DD Nagyon várom:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem mondhatom el, hogy mi lesz, mert az meglepetés. DE nem igazán ez. :'D <3

      Törlés
  6. U.I.: Remélem nem lesz benne a történetben hogy Miley levágja a haját:D
    xo: Gina:)

    VálaszTörlés
  7. Nessa !!
    Ismét itt vagyok ;))
    Már most imádom a blogod, pedig el sem kezdted :P
    Én szerintem az lesz, hogy lesz ez a lány aki olyan szép mint egy "angyal" és Niall mindenáron meg akarja szerezni, de a lánynak van valami baj amiért nem engedi közel magához az embereket..
    Nemtudom hogy mit találtál megint oi, de abban biztos vagyok hogy fenomenális lesz megint *-*
    XoXo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy itt vagy. :)
      Köszönöm szépen, olyan jó érzés, hogy ilyen pozitívan álltok hozzá. <3
      Nem igazán ez az alaptörténet. :DD

      Törlés
  8. Jajj alig várom.:)) Niall a kedvencem és eddig imádtam az összes blogod .:)) rendszeres kommentelő vagyok!!:D és uristen november 8. A szülinapom!!! A legeslegjobb születésnapi ajandék lesz amit kaphatok hogy belekezdesz bbe a blogodba.:)) és örülök hogy Niallas lesz sajnos elég kevés Niallös blog van.:/ pedig imádnivalóó :))) a MI kis írmanónk.:))
    Milló ölelés.<3
    Ui.:bocsi...sokat beszélek.:S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mi kis ír manónk bizony. :)) <3
      Előre is nagyon boldog születésnapot kívánok neked! :) <3

      Törlés
    2. :)) Nagyon köszönöm.:)<3

      Törlés
  9. jujj ismételten egy blogodat megnyitod eszméletlen ahogyan írsz imádom. az összes blogodat olvastam már és az összeset imádtam és biztos vagyok abban hogy ezt is!

    VálaszTörlés
  10. Annyira jo,hogy Miley lesz a nõi föszereplõ *-* Mikor eloszor meglàttam, uhh nagyon örültem. :D
    Hàt az Angel elnevezés miatt arra tippelek, hogy esetleg Miley halàlos beteg lesz, valamilyen modon talàlkozik Niall-el, stb.. Vagy Miley fog segiteni Niall vamilyen problemajan, pl kifog lepni a bandabol.. VAGY Miley rossz utra ter, Es Niall mint egy angyal ott lesz vele es segiti, megvaltoztatja.. stb. Na nekem ez jutottak eszembe xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, végre valaki, aki örül neki! :D
      Jó irányba indultál el, de nem mondhatok semmit, lakat van a számon. :D <3

      Törlés
  11. Szia. Örülök az új blognak, annak pedig még inkább, hogy Niall-ös mert kevés jó blog van vele.
    Nem tudom, nem olvastam az előző kommenteket, de valahogy ez az egész angyal dolog nekem úgy jött le, hogy Niall megmenti a lány életét, vagy pedig fordítva ezáltal ő lesz az életében az "angyal". Fogalmam sincs. Lehet, hogy a lánynak rossz múltja volt, árva, depressziós. Ú, nem tudom, de most egy ideig biztos ezen fogok agyalni.
    xx. J.
    Ps. Nem biztos, hogy kibírom novemberig. Váá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nem árulhatom el ugyan, hogy mi lesz a történetben, de annyit mondhatok, hogy nem feltétlenül egy őrangyalra kell gondolni. :D
      Gyorsan eltelik az az idő. :)

      Törlés
  12. szerintem, az lesz a sztori hogy Anonymus lány balettezik, és egy fellépésén találkozik Niall-el aki mint reménytelenül romantikus emberként , beleszeret a lanyba, mindent megtesz érte hogy megszerezze , majd valami bejön a képbe :)) a fejlécből ez jött le:D

    VálaszTörlés
  13. vagy amit előttem írtak hogy megmentik egymást, vagy egy angyal szerepet jatszik egy darabban:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Woaah, micsoda ötletek. :D
      Még mindig nem talált, de nagyon kreatív vagy. :)

      Törlés
  14. Alig várom hogy elkezdődjön! <3 :D A többiek is benne lesznek ugye?! Nincs ötletem mi lehet majd de legalább meglepi lesz :) A szereplők között remélem lesz egy ember aki majd a szerelmük közé áll de Niall és a lány többet érez egymás iránt és ezért nem adják fel :) Oké ez egy kicsit nyálasxd de SZERINTEM előszőr csak legjobb barátok legyenek :D <3 döntöttél a névről? *.*
    ~Hana

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A többiek nélkül nem kezdenék új történetet. :)
      Pont tegnap tettem közzé a nevét a twitteremen, Faith lesz a neve. :)

      Törlés
  15. Hiii! Eddig mindegyik blogodat olvastam, és legjobban az Elloptad a szívem... volt a kedvencem :D (az volt az egyik ihlet adó az enyémhez :)) Szóval, én arra gondoltam, hogy Niall bajban van vagy rossz útra tért és ez a Faith segít neki vissza találni önmagához. Vagy valami ilyesmit tudok elképzelni, mármint a fejléc alapján :)). Sok sikert a bloghoz, remélem egyszer nekem is ekkora rajongó táborom lesz. :DD

    Eleanor xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem talált. :D
      Aranyos vagy, köszönöm szépen! :)

      Törlés
  16. Szia Nessa!

    Engem nem láthattál még kommentelőkén, csak rendszeres olvadókénz, remélem nem baj! :)
    A többi blogodból kiibdulva, biztos valami izgalmas, érzelmes , jól kidolgozott történet lesz.:)

    A történet szerintem, nem lesz annyira happy, már a fejlécből ítélve, és a cím alapján.
    Én csak the endre tippelek, bepótolod nothing like us nothing like you and me befejezést.

    Talán a lány neve lesz és sújos beteg lesz? Niallal valahol találkozik esetleg egy utolsó kívánság?

    Várom az első részt:

    xoxo Bekka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nem baj, nagyon örülök neki, hogy most írtál. Jól esik, hogy ilyen pozitívan állsz hozzá a történethez, pedig még el sem kezdtem. :)
      Sajnos nem mondhatok semmit, de kezdesz ráérezni a dologra, habár nem feltétlenül lesz egy szomorú történet. Annyit elmondok, hogy a lányt Faith-nek fogják hívni, és a névnek semmi köze a címhez. :)

      Törlés
  17. Szia!! Minden blogodat olvastam eddig! Kivancsian varom mi lesz a tortenet ....szerintem egy autobaleset lesz Niall hibajabol....o nem serul meg annyira viszont a lanynak sulyos baja esik es Niall ugy erzi hogy annyival jon a lanynak hogy segit neki....ez ido alatt nagy osszemelegednek esosszejonnek de szerintem lesz egy toropont ami miatt megsem lehetnek egyutt.....talan ez az "angel" a lanyhoz fuzodik vagy Niallhoz.....ezt nem tudom de ezt talaltam ki....meg annyi h lehet hulyeseg de mivel nem annyira szines a kep lehet hogy nem lesz annyira derus a kilatas.....izgalommal varom a kezdest....olellek: Kira :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Öröm hallani, hogy mindet olvastad. :)
      Nem talált. :D
      Ölellek. :)

      Törlés
  18. fhu már nagyon várom már az első részt!:) sejtésem sincs hogy miröl fog szolni de abban.biztos vagyok hogy iszonyat jó lesz!!:)
    te csak jókat tudsz kitaalálni és megirni!!:)))

    -Ráhel!:)

    VálaszTörlés
  19. Nagyon nagyon nagyon nagyon vároom;)!!! Jujj dejooo

    VálaszTörlés
  20. Fantasztikus lett a fejléc és nagyon várom az új blogod!!! ;) *-*

    VálaszTörlés
  21. Szia.:) Eddig egy blogodat olvastam el,de a többit is el fogom.:) Fantasztikusan írsz.^^ Várom ezt a blogot,már nagyon.:D A fejléced pedig csudiiijóó.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :)
      Köszönöm szépen. :) Dorothy nevében is köszönöm. :D

      Törlés
  22. Szia Nessa!
    Csodállak amiatt, hogy ennyi energiád van írni, hogy sosem fogysz ki az ötletekből és hogy ilyen nagy tehetséged is van ehhez. Végig olvasva a kommenteket, nagyon sok ötlet született, hogy miről is fog szólni ez a kis történet.
    Talán butaság volt, de harminc percig ültem a gép elött és a fejlécet néztem... Néha persze pislogtam, meg-meg mozgattam az egeret, ha elsötétült a kép, de szinte kövé dermedve bámúltam a blogodat. Az oka ennek a csitíthatatlan kiváncsiságom volt ami jellenleg sem nyugodt, de kialakult egy elképzelésem a történetedről.
    Ez az egész világos hatás a mennyekbe emelt engem, amit az "angyal" szó is megerősített. Nem csodálkoznék ha a történeted szereplői, nem egyszerű földönjáró emberek lennének.
    Emery xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Röstellem, hogy csak most válaszolok, sajnos mostanában nincs időm semmire. Nagyon sajnálom, viszont most itt vagyok és válaszolok.
      Nagyon jól esik, amit gondolsz az írásaimról, nagyon hálás vagyok a szavaidért. Már elolvastad a prológust, szóval a tippedre már nem válaszolnék.
      Még egyszer nagyon sajnálom, hogy csak most válaszolok.
      Remélem nem haragszol! <3

      Törlés