2014. október 16., csütörtök

47.rész The tears stream down my face

 ~Harry Styles~

Minden ugyanúgy indult azon a reggelen, ahogy hónapok óta mindig. Álmos voltam, fejem le-lebukott még és kilöttyintettem a kávém, korán volt még, Zayn szobájából észleltem mozgolódást, mivel az övé az enyém mellett volt és hallhattam, hogyan ütötte be a könyökét vagy valamelyik más végtagját a falba, s vert le valamit a szekrényről. A ház csendes volt, ilyenkor tudtam kicsit elmélkedni. Kifelé néztem az ablakon majd úgy döntöttem, kiülök a teraszra és megvárom ott, míg felmelegszik kicsit az idő. Lustán húztam magam után a pokrócot és a kávé elfogyasztása után egy bögre forró kakaóval merészkedtem az ajtóhoz, s léptem ki alsónadrágban a csípős hidegbe. Hamar bebugyoláltam magam, s ujjaim közt a forró itallal már nem volt olyan kellemetlen az idő. A fű harmatos volt, a nap gyéren sütött és úgy tűnt, kicsit jobb idő várható mára, mint eddig. Úgy döntöttem, talán később megpróbálom ezúttal én rábírni Niallt a megmozdulásra, hogy kicsit visszatereljem abba az életbe, amit éltünk Faith előtt. Most a napjai abból álltak, hogy kiment a temetőbe, egyedül vagy valamelyikünkkel, pityergett kicsit, majd elment és legközelebb csak este láttuk. Kylee vitt valami újat az életébe, de ettől még nem tűnt vidámabbnak, csak jobban tűrte a veszteséget. Elkortyolgattam a kakaóm és elgondolkoztam azon, hogy ilyenkor már a hűtőben szokott kutatni valami után, de nem tulajdonítottam különösebb jelentőséget annak, hogy még nem jelent meg. Talán már nem csak átszenvedte az éjszakákat, hanem tudott aludni is.
- Jó reggelt! - felpillantottam, Louis lépett ki fintorogva az ajtón és lehuppant mellém. Fáradtan dörzsölgette az arcát, felkínáltam a pléd felét de nemet intett a fejével, helyette felállt és becsoszogott, hogy aztán a köntösében másszon ki újra. 
- Neked is - köszörültem meg a torkom, beljebb húzódtam, hogy ne terüljek ki az egész lépcsőfokon. Pár napja nem tudtunk rendesen beszélni, Hayley itt volt, majd elment, s ő nagyrészt Alexxel volt, voltak kérdéseim amiket még nem volt alkalmam feltenni. - Hogy van Alex? 
Lenyelte a kortyot kávét, s kissé elmosolyodva bólintott.
- Jól, panaszkodik kicsit, mert reggelente rosszul van, de ezen kívül minden rendben - mosolygott, s újból a kávéba kortyolt. - Jó lenne vele lenni ilyenkor, de nem igazán hagyja, hogy hazamenjek.
Bólintottam, Alexis pszichológushallgatóként nem nagyon támogatta, hogy Lou elmozduljon innen. Igazából kissé bizarr volt a helyzetünk minden szempontból, de Louis elfelejtette a múltban történteket és én is, Alexis nem volt több számomra, mint Perrie vagy Rebeca, vagy... mint Faith. 
- Tegnap már kicsit jobb volt, nem? - tettem fel a következő kérdésem, kissé vonakodva bólogatott, majd beletúrt a hajába.
- Nem így akartam elmondani neki, nem tudom, mennyit mutatott tegnap abból, amit ezzel kapcsolatban érzett - magyarázta, majd lábait kissé terpeszbe tette és előrehajolt. Hallottam, ahogy roppant a gerince és elfintorodtam. - Bocs - röhögött ki, irtóztam ettől a hangtól, mármint a ropogástól. - Alex valamiért meg van győződve arról, hogy kislányunk lesz, gondolkozom azon, hogy talán a Faith nevet kellene kapnia, ha így lesz.
- Ne nehezítsd meg neki - ráztam a fejem, ellenkező esetben talán én is eltűnődtem volna ezen, kívülállóként viszont tudtam, hogy ez nem volt a legjobb ötlet több szempontból sem. Niallt mindig rá emlékeztette volna, valamint mennyire lenne szép történet, ha a gyerek megkérdezné miért pont ez a neve, Louis meg elmesélné, hogy Niall bácsi halott menyasszonya miatt?
Kiengedtem az ajtónál kaparászó macskát és figyeltem, ahogy kirohant a nyirkos fűre és lábait szinte undorodva emelgetve indult felfedezni a kertet ma reggel is.
- Sejtettem, hogy rossz ötlet - húzta el a száját, majd feltápászkodott. - Bejössz?
Követtem, s egy ideig még folytattuk bent a beszélgetést, majd felbukkantak a többiek is és ez valahogy abbamaradt, csak Niall nem jelent meg. Liammel reggelit készítettem, hogy ha felkel akkor kicsit jobban induljon a napja, amikor Zayn üvöltése visszhangozta be a házat. A tányér a földre esett de egyikünk se foglalkozott vele abban a pillanatban, fejvesztve rohantuk fel a lépcsőn. A látvány beleégett a tudatomba és sosem tudtam tőle szabadulni többé. ahogy Zayn zaklatottan rázta a vállát, arcán patakzottak a könnyek.
- A rohadt életbe Niall! - harsogta, majd elengedte és szinte lezuhant a padlóra. Életem legborzalmasabb napja volt az, s már felfogtam, mit érezhetett ő. Egyszerűen minden felborult, mindennek vége lett, minden megszűnt és nem értettem hogyan. Hogyan volt képes ezt tenni, hogy tehette meg és miért. Annyi kérdésem lett volna és már sosem tudtam feltenni. Dühös voltam és elképesztően tehetetlen, elkeseredett. Nem értettem semmit és nem is akartam megérteni ezeket.
Niall Horan saját akaratából ment el nem gondolva arra, mit hagyott hátra. Nem a banda számított, hanem a barátságunk, hogy elvesztettük az egyik darabunkat, a testvérünket, rövid idő alatt a második nagyon fontos embert az életünkben. Az élet egy kicseszett kegyetlen játékot játszott velünk. Fuldokolva kapkodtam levegő után, minden lélekjelenlétem elhagyott, az ágy mellett üres gyógyszeres dobozok feküdtek és a vak is láthatta, hogy a válla, mellkasa nem mozgott. Nem lélegzett.
Liam hívta a mentőket, vadul telefonáltak és zokogtak, én meg csak néztem a legjobb barátomra és mérhetetlenül dühös voltam rá. Nekünk szükségünk volt rá, mi szerettük és ez mégsem volt elég neki.
Már késő volt, még a mentőben elkezdték újraéleszteni de nem történt semmi. Liam gubbasztott mellette és nézte végig a műveletet, ahogy a mellkasa felemelkedett, majd visszazuhant a hordágyra. Nem történt semmi.
Zokogásom bezengte Louis kocsiját, ő vezetett, kezei remegtek és könnyek folytak végig az arcán, de a száját összeszorította és csak nézett előre, míg én bömböltem, Zayn pedig halkan zokogva ölelte át magát. Magamat okoltam, mert úgy éreztem nem figyeltem rá eléggé, s valószínűleg ez játszódott le mindannyiunkban, holott nagyon mélyen tudtuk is, hogy mi próbálkoztunk, ez Niall döntése volt. Csakhogy abba nem gondolt bele, mit hagyott hátra, hány embernek okozott szenvedést és fájdalmat.
Ismét ott ültünk a kórház folyosóján tehetetlenül, összeroskadva.
- Nem - rázta a fejét Liam - nem, nem igaz!
Ott ült Niall mellett a mentőben, látta, hogy nem reagált semmire, s most, hogy az orvosok szavakban közölték, egyszerűen nem jutott el a tudatunkig.
- Csináljanak valamit! Csináljanak vele valamit! - a hajamba markoltam, mellettem Zayn lefordult a székről és összehúzta magát a fal mellett.
Liam tombolt, Louis a falnak döntötte a homlokát, majd ellökte magát tőle és zokogva ütötte bele az öklét. Rövid időn belül az idegosztályon kötöttünk ki, s meg sem fordult a fejemben, hogy tiltakozzak a nyugtató ellen. A világ a feje tetejére fordult néhány pillanat alatt, s szinte beleszakadtam a fájdalomba.
Gondolataim és a testem is zsibbadt volt, kinyitottam a szemeim és egy ideig csak bámultam a fehér plafonra, lassan eljutott az agyamig minden, hogy miért voltam kórházban és miért nem voltak mellettem a többiek. Feltápászkodtam, nem voltam infúzióra kötve, képes voltam elhagyni a szobát. Mezítláb csattogtam ki a szobából, ami először feltűnt, hogy a családom a folyosón volt, ott volt még a többiek anyukáik is, Liam egyik nővére és Gemma. Mindannyian összeroskadva ültek, a nővérem fedezett fel először engem.
- Jajj, Haz! - dünnyögte, s néhány pillanaton belül már magához szorított. Nehezen, zihálva lélegeztem, belefúrtam az arcom a hajába és csak sírtam, mert képtelen voltam beszélni. Tudta mi történt és nem volt szükség szavakra, éreztem, hogy anya is átkarolt minket, s Gemma rázkódott a karjaimban. Hallottam, hogy ajtók nyíltak, majd amikor felpillantottam láttam, hogy szorította magához Zayn az anyukáját. Jobban sírt, mint én, hangosabban, s összefolyó szavakban kezdte elmondani, hogy ő talált rá Niallre, sosem láttam még így őt, de korábban Niallről sem feltételeztük volna, hogy képes ilyesmire.
Előbukkantak a többiek, egy ideig olyan volt minden, mintha a saját családunkon kívül nem létezett volna semmi, mindenki a saját rokonai körében volt, majd egy kéz érintette meg a vállam. Szembenéztem Louis kipirult arcával, görcsösen szorítottuk egymást, szinte kapaszkodtunk, mert csak most jöttünk rá igazán, mennyi mindent jelentettünk mi egymásnak, mi öten. Görcsös kapaszkodásunk bővült a többiekkel, homlokom Liam vállának támasztottam, patakzottak az arcunkon a könnyek de abban a pillanatban semmiért nem engedtem volna el őket. Tudtuk, hogy vége volt, mi öten voltunk a One Direction, Niall nélkül nem folytattuk, ez egyértelmű volt. Nem fájt, hogy elengedtük ezt a korszakot, mert ennek a fájdalmát elnyomta a minket ért veszteség.
Felsorakoztunk a menedzsment előtt, összeszorított szájjal hallgattuk végig az érveket amellett, hogy miért kellett volna együtt maradnunk, olyan hülyeségeket mondtak, hogy Niall emlékére és mert Niall is ezt akarná, de ha én tettem volna ezt vagy bármelyikünk, akkor ő is itt ült volna, hogy aláírja a feloszlási szerződést. Az elhatározásunkat csak abban az esetben lehetett volna megváltoztatni, ha valahogy visszahozták volna őt az életbe, de ez már lehetetlen volt, 2 nappal ezelőtt eltemettük a legjobb barátunkat, s már értettem, miért mondta mindig, hogy az ő fájdalmát mi nem tudtuk átérezni. Most már tudtuk, mit érzett ő, mert a szertartáson képtelen voltunk megszólalni, csak ültünk egymásra borulva és vártuk, hogy vége legyen. Az élet kegyetlenül követelte a kamatot az elmúlt évekért, olyan volt, mintha alkut kötöttünk volna az ördöggel azért, hogy a bandánk eljusson addig, ameddig, s most így kellett fizetnünk érte. Terápiákra és pszichológushoz jártunk, ott voltunk egymásnak de még fel sem fogtuk a történteket, képtelenek voltunk segíteni egymáson. Felváltva ültünk Niall szobájában, majd gubbasztottunk a kanapén és néztük újra napról napra a közös interjúkat, fellépéseinket, s próbáltuk feldolgozni a történteket, a hiányát. Elment és csak most döbbentem rá, mennyi mindent nem tudtam megosztani vele, hány kérdésem maradt még hozzá, nem tanított meg rendesen gitározni és már nem lehetett az egyik tanú az esküvőmön. Niall Horan úgy ment el, hogy fogalma sem volt róla, mekkora szerepet játszott az életünkben, a bandán kívüli életünkben.
- Biztosak vagytok benne? - ránéztem a férfira, akit tulajdonképpen még csak nem is ismertem igazán. Simon valamelyik bunkó alkalmazottja volt, a nagyfőnök, aki mindenkinek osztotta az észt és mindenbe beleszólt. Bólintásunk egyöntetű volt, nem bizonytalanodunk el, nevünket sorra véstük rá a papírra, melyet utoljára Zayn írt alá, s tette le az asztalra. Ilyen egyszerűen lett vége, ennyi drámával és fájdalommal a neveink mögött, de még így is összetartozva. Voltunk mi négyen és valahol ott volt még Niall is. Valahol, ahol bizonyára boldogabb lehetett. Habár vallásosnak vallottam magam a mennyország létezése sokszor okozott fejtörést számomra. Habár mindig azt tanították, hogy ne keressek észbeli magyarázatot ezekre, mégis próbáltam, viszont már nem volt szükségem ezekre. Akartam, hogy létezzem valamit, kellett, hogy létezzen valami az olyan emberek számára, mint amilyen Niall és Faith is volt. Szerettem volna belátni, hogy neki jobb így, de önző módon csak arra tudtam gondolni, hogy nekünk viszont nem. Nekünk örökké hiányozni fog, nekünk együtt kell élni ezzel. S ahogy ezen tűnődtem már tudtam az okát annak, miért döntött így. Ők ketten a lehető legtisztább módon szerették egymást, Niall nekünk a testvérünk volt, viszont ő a szerelmét vesztette el. Hiába okoltam magam, hiába kerestem volna lehetőségeket, amikkel segíthettem volna neki, ő nem akart túllépni rajta. Ott volt Kylee, akitől mindannyian sokat reméltünk, aki tényleg tudott volna segíteni neki túllépni, de hiába, ha Niall nem akarta ezt. Reméltem, hogy létezik valami a halál után, mert akkor a barátom ebben a pillanatban nagyon boldog volt, s nem számított, hogy ebben a pillanatban is forró könnyek folytak le az arcunkon, mert leszünk mi még együtt öten, ha nem is most, valamikor biztosan.

Sziasztok! 
Az előző résznél többnyire sokkoltam mindenkit, s talán ez most is így volt. Sokan írtátok, hogy Kylee miatt történt, lesz még neki valami fontos szerepe, de... nincs. Neki egyetlen szerepe volt, amit teljesített, az egész megjelenésével azt akartam hangsúlyozni, hogy Niall életébe jöhetnének még lányok, próbálkozhatnak, de ő nem akar senki mást. Talán néhányan rájöttetek erre, én reménykedem benne. 
Nem akarok most túl sokat írni, pedig annyi gondolat kavarog a fejemben, viszont majd ezeket leírom talán később, a kis búcsúmnál. Az a rész sokkal rövidebb volt a többinél, de így is nagyon nehéz volt megfogalmazni, emellett úgy gondolom, ennyiben sikerült összefoglalnom mindent, amit még akartam. A következő rész az Epilógus lesz.
Nessa. xx

23 megjegyzés:

  1. Drága Nessa!<3
    Tegnap óta, amint tudatosult bennem, hogy már csak egy nap és jön az új rész, felvillanyozódtam. Azt hittem időben meg találják Niallt és nem lesz semmi baj. Kevesebb, mint 1 órám van, hogy elinduljak a buszra, én pedig csak ülök az ágyamon és zokogok. Valamiért egész nap rossz volt a közérzetem, majdnem sírtam is, lehet mindez ennek a résznek az előre jelzése volt. 'Elvesztettem' életem egyik szerelmét, s a banda is feloszlott, ez a 2 hír az ami minden igaz rajongót megráz. Ahogy te mondanád, ez csak egy buta történet és nem érdemes sírni rajt, de ilyen csodálatos dolgot, mint amit kiadsz a kezedből nem találok máshol. Bár még vissza van az epilógus, örülök, hogy ennek a blogodnak is az olvasója lehettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Nonci!
      Remélem, nem késted le miattam a buszod!
      Köszönök szépen mindent! <3

      Törlés
  2. Drága Nessa!

    Szóhoz sem jutok! Már elolvastam a részt még iskolában - nem volt épp a legjobb döntés -, de nem tudtam szavakba foglalni, mit érzek. Ez még most sem megy, pedig annyi minden kavarog bennem. Számítottam rá, hogy valamit megkísérel Niall, de nem hittem, hogy sikerülni fog neki. Reménykedtem még abban, hogy valamelyik fiú rátalál, vagy Kylee felhívja, és felnyitja a szemét.
    A fiúkat is nagyon sajnálom, hiszen ők tényleg már testvérek voltak, és az, hogy egyikük itt hagyta őket... huhh el sem tudom képzelni, milyen rossz lehet nekik.
    Azt hiszem, így kerek ez a történet, és várom már, hogy mi lesz az epilógusban.

    Nem szeretnék tovább fecsegni, merr annak semmi értelme, hogy leírjam ugyanazt, amit te gyönyörűen megfogalmaztás, és érzesek váltasz ki a mondataiddal az olvasókból.
    Könnyes szemekkel, de mosolyogva puszil: Szandra Orban. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Szandra!
      Azt hiszem, ideje lesz feltűntetnem az oldalon, hogy 'A történetet iskolában nem tanácsos olvasni'. :D
      Rettenetesen köszönök mindent, én is puszillak! <3

      Törlés
  3. Drága Nessa!

    Ezelőtt héten sokkoltál. Azóta rettegtem, hogy mi lesz Niall-lel és megtörtént. Vége lett. :(

    Nem igazán szeretnék most írni Neked, hiszen a gondolataim az egész történetre vonatkoznak, így, hogy vége lett... Az epilógusnál természetesen majd leírok mindent. <3

    VálaszTörlés
  4. Az jó ,ha nem tudok megszólalni? Éreztem hogy ez lesz,de valahol remenykedtem benne,hogy mégsem... Bocsi,de egyaltalan nem tudom,hogy mit mondjak most...

    VálaszTörlés
  5. Hát, nem is tudom mit mondjak. Sírok mert valamilyen szinten megértettem ezt az egészet, és mert tudom, hogy a fiúk mit is éltek át, na meg Niall, hö... még szép hogy tudom, sajnos. Sejtettem azt, hogy Kylee-nak ez volt a szerepe bár mégis reménykedtem benne, hogy lesz egy csavar és minden happy lesz. De ez így mutatja a zord valóságot is, ez így...hát jó, vagy nem jó de mégis jó. /na jó ha ezt érted akkor büszke lehetsz magadra mert ezt én sem értem már.../ Ez a történet így jó ahogy van. Annyi mindent mondanék még de inkább befogom és tartogatom a szavakat az epilógushoz. Gratulálok ehhez az elképesztően gyönyörű és egyszerre szomorú részhez. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága!
      Sajnálom, remélem nem kavartalak fel nagyon.
      Értem, amit mondani akarsz. Köszönöm szépen!:)

      Törlés
  6. Drága!

    Elképzelni sem tudom, milyen nehéz lehetett megírni számodra ezt a részt, mert nekem olvasni is fájt. Annyi minden történt itt egyszerre, hogy felfogni sem tudom most..
    Niall, kisszöszkém..azt hiszem így a legjobb, mint már az előző részhez leírtam. Faithtel van, akivel most már boldog lehet..de itt hagyta a fiúkat. A testvéreit. Kitépte magát belőlük és a kötelékükből. Vége lett. Nincs többé banda..ezt a dolgot soha! nem akarom megélni. Szörnyű belegondolni, hogy milyen lenne a valóság..
    Te viszont Drága, fantasztikus vagy. Komolyan. Megint olyat alkottál, mint ezelőtt soha. Hétről hétre csak jobb is jobb leszel...és igen, ez egy Harry szemszög volt..ezért még érzékenyebben érintettek a dolgok, mint alapjáraton. Nem akarok sok mindent mondani, tartogatom a szavaim jövőhétre, habár nem tudom, tudok-e még újat mondani neked. Lenyűgöző vagy, ahogy az Angel is. Jó érzés tudni, hogy az olvasói körébe tartozom.
    Hatalmas gratuláció Neked! <3

    Sophie.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sophie!
      Úgy alapjában az egész történetet elég nehéz volt néhol összehozni. Igen, ezt én sem akarom soha megélni...
      Nagyon szépen köszönöm, köszönök mindent! <3

      Törlés
  7. Drága Nessa! :)
    Elképzelni sem tudom, milyen nehéz lehetett megírni ezt a részt! Niall édes kis ír manóm, remélem boldog vagy Faith-el, vele lehetsz :") Bőgök, mint az állat (nem szép látvány)... Valahol a szívem mélyén, a legmélyén tudtam, hogy Niall nem fogja bírni!
    [ Bele gondolni is rossz, hogy mi lesz, ha egyikük a való életben is meghal, én nem fogom bírni ]
    Nagyon várom az Epilógust, és remélem így a befejező résznél kapunk egy kis Faith-Niall részt:)
    XoXo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Az egyik legnehezebb rész volt.
      Jézusom, ne is említsük ezt...
      Így kellett lennie, mindvégig tudtam, hogy így lesz vége.

      Törlés
  8. Drága Nessa!

    Bár csak le tudnám írni, de nem megy. Már jeleztem neked korábban, hogy elolvastam, és már csak azért is írok ide, mert hiányérzetem lenne.
    A Coldplay Fix you c. száma ment este a munkahelyemen, és abban meghallottam a sort, ami ennek a címe. Csak álltam egy helyben és alig tudtam megmozdulni. (Erről majd írok neked ask-on, mert van egy cuki sztorim, amiről Niall és Faith jutott eszembe:) )
    Most csak annyit tudok írni, hogy gyönyörű lett, és igazán hálás vagyok, hogy valah eszedbe jutott az Angel, mint ötlet és belevágtál. Büszke lehetsz magadra, igazán. :)
    A többi gondolatot az epilógusnál leírom, addig még pityergek egy kicsit ezen a részen. :')

    xx Lu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága!:)
      Címről nem tudtam, melyik ez a szám, de meghallgattam és, hát... wow. A cím egyébként a Moments c. 1D számból van, de megtaláltam azt a sort, amire gondoltál.
      Köszönöm szépen! <3

      Törlés
  9. Nem tudom, hogyan tudnám megfogalmazni az érzéseimet, a gondolataimat.

    De én tudtam. Faith halála után tudtam mi lesz Niall sorsa, és ezt még akkor is tudtam mikor Kylee megjelent. Számomra végig érezhető volt, hogy Kylee miért lépett be a képbe.
    Őszintén, én erre vártam. Hogy Niall végre megszabaduljon a kínjaitól, viszont akkor még nem gondoltam át, hogy mi lesz a fiúkkal. Talán nem is az ríkatott meg, hogy mi lett Niall-el, sőt egészen biztosan nem az, hanem az, hogy mi maradt utána.
    Annyira jól ki tudod fejezni az érzéseket, hogy minden egyes mondat a szívemig hatol.

    Gyönyörű lett! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihetetlenül örülök neki, hogy ezt mondod! Számomra ez sikerélmény, hogy nem tudtam valakit megvezetni Kylee meglenésével.
      Köszönöm!! <3

      Törlés
  10. Igy kellett lennie! :/ Nem birta volna Faith nélkül! :( és igen.. sok csaj probálkozhatna egyik se Faith szoval senki se tudott volna rajta segiteni! :( ♥

    -Ráhel! :)

    VálaszTörlés
  11. Szerintem kb. huszadjára írom újra ezt a kommentet,úgyhogy ha nem küldi el,széttörök valamit. :')
    Niallnek borzasztó nehéz lehetett. Komolyan. Megértem. De,akkor is,ez annyira igazságtalan! >.< Tudom-tudom,így kellet lennie meg satöbbi,de... Fáj. Oké,ez most önzőnek hangzik. De igen,fáj,még ha nem is történt meg igazából.
    Faithtel annyira tökéletesek. Perfect couple. Erre jön az a szar Fath fejében,és felforgatja az egész hepiséget. Argh. >.< De imádom,hogy Niall ennyire szereti Faithet,kevés ilyen kapcsolat van,mint az övék. És teljes szívemből kívánom nekik,hogy ott fenn a Mennyben legyenek nagyon boldogok! (Átadod nekik,ugye? C: )
    U.i.: látnod kellett volna az első kommentem,tele volt azzal,hogy NEM. XD
    U.i.2.: miután előszőr elolvastam sírva-üvöltve csapkodtam egy párnát a földhoz. :'D
    U.i.3.: You are amazing! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. U.i.4.: Mostanában mindig azután írok kommentet,hogy megválaszoltad a többit. Sebaj. :D

      Törlés
  12. thank you very much for the information provided

    VálaszTörlés