2014. június 7., szombat

One Direction koncert - élménybeszámoló

A többség szerintem tudja, de talán mégis vannak akik nem, hogy csütörtökön Angliába repültem, és most az időmet egy angol kisvárosban tengetem. Hogy miért? Egyet lehet találni, miért utazna Nessa 1720 kilométert? A válasz egyszerű: Értük. 
A One Direction talán sokkal nagyobb szerepet tölt be az életemben, mint amit kellene. Ennek vannak különböző okai, összességében pedig eléggé ragaszkodó típus vagyok. Ha valaki felajánlaná nekem, hogy soha többet nem kell szenvednem, nem leszek szomorú, ha nem szeretem többé őket, akkor nem fogadnám el ezt az ajánlatot. Főleg nem a tegnapi napom után.
Valamikor szeptemberbe megvettem a koncertjegyeket, akkor sokat sírtam, boldog voltam, majd ez elmúlt és csak éltem a tudattal, hogy "Hm, majd megyek koncertre" de tegnap ez egészen más fordulatot vett. Amikor megláttam a stadiont és a rengeteg rajongót könnyek gyűltek a szemembe, nem érkeztem túl korán, mégis jó helyem volt. Másfél órát ültem a földön rengeteg láb között, miközben szólt a zene. Az előzenekar a 5 Seconds of Summer volt, amit személy szerint nagyon élveztem. Őket mostanában kezdem megkedvelni, külön élmény volt, hogy láthattam és hallhattam őket is. Mindannyian eszméletlenül aranyosak és tehetségesek, az összes dalt végigénekeltem, majd amikor elmentek ismét következett egy 30 perces szünet. Nyugodtan álldogáltam és nézelődtem, fényképeket csináltam a tömegről, miközben olyan dalokat játszottak, amiket mindenki ismer. Hatalmas élmény volt rengetek Directionerrel együtt a Macarena c. dalra táncolni. <3 
Amikor elindult a kezdővideó eltört a mécses, de közel sem annyira, mint amikor megjelentek a színpadon Ők. Az első két számot zokogva énekeltem végig, bámulta őket és arra gondoltam "Te jó ég, mennyire gyönyörűek". 
Én olyan lány vagyok, aki rászól valakire, ha azt mondja egy fiúra, hogy szép, viszont rájuk nem tudok mit mondani, gyönyörűek. Megmagyarázhatatlan érzés, amikor látod Liam sugárzó mosolyát, miközben végigszalad a színpadon, ahogy Harry ugrándozik és előredől, miközben énekel. Zayn csillogó szemeit, amit egyszerre 4-5 kivetítőn is láthatsz, hallhatod, ahogy Louis hülyeségekről fecseg addig, míg a többiek elmennek átöltözni, és ahogy Niall hadonászik a gitárjával. És bizony csináltak fincsi dolgokat is, Niall híressé vált mozdulata a Better Than Words szólójánál bizony itt is bekövetkezett és nem, nem én voltam az, aki hisztérikusan ordítani kezdett. Mentségemre szóljon, nem én voltam az egyetlen. :D Nem emlékszem, melyik dalnál, de Harry kissé széttett lábakkal ráült egy csőre és... és Nessa megint üvöltött, ugrált, ha nem álltak volna minden oldalamon, biztos, hogy elvetemültem lerángatom a színpadról. Összességében Haz tündéri volt, puszikat dobált és ugrándozott, táncolt és hergelte a közönséget, csupán ez a mozzanata beleégett a tudatomba. 
Igazából, az emlékeim kissé zavarosak, sokszor volt tűzijáték, fehér és piros papírszalagok hullottak, melyekből begyűjtöttem néhányat, sokszor sírtam, sokat nevettem és idegen lányokkal mosolyogtam össze. Mostanában sokan mondják azt, Ők már nem olyanok, mint régen. Nos, de, mert talán már nem baromkodják el a koncertek felét, de még mindig táncolnak együtt, még mindig spontán megölelik egymást és még mindig, ugyanolyan csillogó szemekkel néznek végig a közönségen, ahogyan azt 2 évvel ezelőtt is tették. Furcsa volt pont a Wembley Stadionban látni őket, hiszen csaknem 3 és fél évvel ezelőtt minden ott kezdődött el, kisfiúkként, még kissé bátortalanul álltak a színpadon, most pedig tapasztalt énekesekként, férfiakként (ez talán túlzás :D) mutatták meg magukat.
A tömeg közepén állva nem sikerült sem az ajándékomat odaadni nekik, és nem vontam magamra a figyelmüket, habár lengettem a kezem és kiabáltam, én is csak egy voltam a rengeteg ember közül. Talán Louis meglátott, hiszen meglehetősen sok ideig nézett felénk, reménykedem benne, hogy csak egy másodpercre is, de engem is végigpásztázott azokkal a szép szemeivel. 
Volt egy pont, amikor minden elsötétült és eltűntek, a közönség szerintem egyértelműen kimutatta nem tetszését, hiszen nem volt még sem a You&I, a Story Of My Life és a Best Song Ever sem, majd természetesen Harry kivételével átöltözve ismét színpadra álltak. Harry az egész koncert alatt ugyanabban a cuki, fehér alapon fekete mintás pulcsiban volt. Az utolsó dal az egyik kedvencem, a Little White Lies volt. Amikor lementek a színpadról csak álltam, és bámultam az elsötétült színpadot, miközben mindenki elindult kifelé. Az első gondolatomra kristálytisztán emlékszem. "Nekem ez életem legjobb napja volt, Te pedig még mindig nem tudod, hogy létezem". 
Nekik nem változott semmi, én viszont rengeteg élménnyel lettem gazdagabb, és tudom, nem ez volt az utolsó, hogy láttam őket, ez volt az első One Direction koncertem, de nem az utolsó.
Az éjszaka közepén fáradtan, fájó testtel, mozdulatlanul fekve tudatosult bennem, mi történt, és igazán csak akkor kezdtem sírni. Talán ennek látványára ígérte meg anya, hogy jövőre is eljöhetek, és biztos vagyok benne, ha lehetőségem lesz rá, itt leszek, kerüljön az bármennyi pénzbe. A pénz nem számít, bármennyit képes lennék elkölteni azért, hogy még láthassam és hallhassam őket élőben. 
Még így utolsó gondolatként szeretnék mindenkit megkérni, ne bántástok Zaynt és Louis-t. Zayn tegnap nem volt olyan mosolygós, mint amilyen szokott lenni. Nekem nem számít, milyen butaságot követtek el, ők is emberek, én pedig tudom, ezerszer nagyobb hibákat követtem már el annál, mint amit ők aznap este az autóban. 

Nessa. xx

U.i: Képeket szándékosan nem csatoltam, hiszen az ask.fm oldalamra már tettem ki néhányat, s ha kértek, még fogok is. :)

21 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy átélhettem ezt veled még akkor is ha csak pár percre. Biztos sokkal jobb volt átélni, mint olvasni, de akkor is köszönöm. Remélem tenyleg eljutsz jövőre is es reméljük en is Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban ezerszer jobb volt átélni, mint olvasni. :) Én is remélem! <3

      Törlés
  2. Könnyekkel olvastam végig beszámolódat :) Tegnap nálunk fél 11 körül, vagy lehet utána írt a barátnőm, hogy végre tudja nézni a koncertet, én meg már szinte lecsukódó pillákkal kapcsoltam vissza a gépem és vártam, hogy betöltődjön, Természetesen csak a koncert végét értem el, de hallottam a Better Than Words-öt. Na jó, az elejét , mert a hülye ustream videó lefagyott többször is, meg a vége felé kép sem volt, de végig hallgattam, és sírtam, miközben barátnőmmel chateltük ki a dolgokat Facebook-on.

    Én annyira örülök, hogy Te kijuthattál ide, és teljesülhetett egy álmod! Én egyszer volam Londonban ,még a turnéjuk előtt, és hát természetesen amilyen szerencsém van, nem találkoztam velük, mert mindenki elutazott össze-vissza a világban.

    Nem tudom, erre kapok-e egyáltalán választ, de a jegyet mennyiért vetted? Már én is elhatároztam, majd veszek, vagy a papámék megveszik, csak hát, valahogy oda is kell utazni....
    Milyen volt a Wembley? Én a kis kiruccanásom alatt, sajnos nem láthattam se ezt, sem a Madame Tussauds-ot, de barátnőmnek megígértem, legközelebb vele megyek ki, és persze koncertre is. ű

    Hogy tetszik London? Milyen volt az út? és, hogy-hogy a Little White Lies volt az uccsó? Én az ustreamen a Best Song Ever-t hallottam utoljára. Bár lehet, hogy már csak ismételte ezt az egészet az a valami.

    Amúgy hol álltál a koncerten? És találkoztál még magyarokkal? Ott volt az a jegynyertes lány is,mikor még az albumot kellett megvenni.

    Ahogy olvastam ezt az egészet, próbáltam átélni, de ezt nem lehet addig, míg egyszer el nem jut az ember egy koncertre. Biztosan csodálatos lehetett :) *-*

    Bocsánat a sok mellék fecsegésért...

    Ui: Zaynenen volt borosta? Tudniillik Ő a kedvencem és ölni tudnék, ha egyszer borostával láthatnám élőben :)


    Puszillak! És előre is jó szórakozást jövőre, a következő koncertedre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még annyi, hogy láttam a képeket és ilyen közel álltál? Mázlista!!!!!

      Törlés
    2. bocsi, már megint én . CSAK TUDOD, JUTNAK ESZEMBE FOLYAMATOSAN A GONDOLATOK..
      Szóval ... Visszatérve a Zouis témára. Én még mindig ott tartok, hogy nem hiszek ebben, de ha megtörtént ez van, mindenki hibázhat.. Nagyon sajnálom a két srácot, mert mostanában tényleg nem mosolyognak és nagyon rossz őket így látni. Szar lehez nekik! :((((((

      Ui? Sajnálom, hogy felhoztam a témát :((((

      Törlés
    3. Szia! :)
      Nagyon aranyos vagy, köszönöm! Eszméletlen volt! <3
      A jegyeim darabja 48 font volt, a Wembley pedig hatalmas! :)
      Londont még nem igazán láttam, mivel tegnap sötét volt a koncert után. Nem tudom, de a Little White Lies volt az utolsó, Zayn pedig egy kicsit borostás volt. :3
      Btw nem álltam annyira elől, ráközelítettem a fiúkra vagy a kivetítőt fotóztam. :)
      Louis nem rosszkedvű, poénkodott meg sokat beszélt, nekem Zayn volt egy kicsit furcsa. Szerintem volt már boldogabb egy koncerten. :/ De azért ő is élvezte. :)

      Törlés
    4. Annyira sajnálom szegénykémet :/ es 48font? Az annyira nem,is drága, mármint ahhoz képest,hogy azt mondják ,hogy 40000-től kezdődikegy jegy. :) Komolyan mondom legkozelebb én is veszek jegyet. Gondolom,neten,rendelted :) :):) <3<3<3<3<3<3<3<3

      Törlés
  3. nagyon jó lehetett kis mázlista de nem baj mert egyszer én is elmegyek kerül amibe kerül. Imádtam a beszámolódat olyan volt mintha ott lettem volna. <33333

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, hogy átélhettem veled ezt az élményt! Még ha csak pár másodpercre is! (Gyorsolvasó vagyok. :P) Csak még annyit, hogy én is írok, már pici korom óta és nekem igazából J.K.Rowling után te vagy a legnagyobb példaképem!
    Szeretlek Nessa! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Istenem... erre nem tudok mit mondani. Köszönöm! <3

      Törlés
  5. Drága Nessa! Elolvastam a beszámolód....hogy is mondjam....kiborult a bili....mármint jó értelemben. xD Épp rokonoknál voltunk, a nappaliban nagyban görgettem lefelé askon, amikor megláttam, hogy kint van. Közben a zenelejátszón elindult a Don't forget where you belong. Elkezdtem olvasni....már az első mondtat után elkezdtem pityeregni. Éreztem hogy figyelnek, de gyakran előfordul, hogy indokolatlanul elkezdek könnyezni, úgyhogy nem foglalkoztak vele. Olvastam....olvastam....a közepénél már szabályosan bőgtem....zsepit is kértem...itt már megkérdezték hogy mi bajom van. Azt mondtam semmi. De nagyon is volt. Fájt a szívem. És akkor bumm....elolvastam.....kirobbant belőlem a zokogás....olyan szinten bőgtem, hogy alíg kaptam levegőt....összepakoltam, elnézést kérve egyből távoztam, és a legelső buszra felszálltam. Nem akartam a rokonok előtt mégnagyobb idiótát csinálni magamból, úgyhogy jobbnak láttam eljönni. Így is úgy néztek rám, mint akinek hiányzik egy kereke. Valamiképp sikerült megnyugodnom, vöröd szemekkel vonszoltam magam fel a buszra, leszálláskor pedig majdnem legurultam a lépcsőn. Lesétáltam a dombon, és már otthon is voltam. Becsuktam a létező összes ablakot, hogy ne kergessem halálba a szomszédaimat, mert házimozin kb. 30-as hangerőn újra benyomtam a Don't forget where you belong-ot. Ledobtam magam az ágyamra egy 100-as zsepi társaságában, és újra elolvastam. Habár időbe telt, mert nem láttam a könnyeimtől. Folyamatos lejátszáson volt a szám, így az is megakadályozott abban, hogy abbahagyjam a bőgést. Elkezdtem gondolkozni.... Itt vagyok tökmindegy hány évesen....a családom nem nagyon ért meg mostanában, ezért gyakran bezárkózom, és 1D-t hallgatok. Ők mindig itt vannak nekem, segítenek, ha rosszul érzem magam, jobb kedvre derítenek. A családom áldása vagyok, mert vacsoránál mindig ellövöm azt a mondatot, hogy "Londonba szeretnék menni". Tudni kell, hogy 4 éves korom óta hatalmas London fan vagyok. Anyagilag most éppen nem állunk valami fényesen, és mindig elsorolják, hogy miért nem valósulhat meg az álmom. Ilyenkor mindig pityeregni kezdek, mert ez nagyon rosszul esik. Megértem, hogy szar helyzetben vagyunk, felfogom, megértem, de ne mondanák minden héten legalább egyszer a szemembe, mert még szarabbul esik. Mióta Directioner lettem, lett egy mégnagyobb álmom. Egy koncert. Állandó jelleggel koncert videók előtt görnyedve nem meglepő módon bőgtem, és reménykedtem. Szeretném látni legalább egyszer őket élőben. Hallani a hangjukat. Hallani a nevetésüket. Egy ölelésért esedezni London utcáin, amikor véletlenül nekem jön. Tombolni egy koncerten. Mert megmentették az életem, és egy mély depresszióból lábaltam ki, csak miattuk.
    Nagyon örülök, hogy neked megvalósult az álmod, ráadásul pont a születésnapodon. Te egy csodálatos lány vagy, jókora tehetséggel megpakolva, és mindezt megérdemelted. Egyszer Harry észre fog venni, és megölelni. Elmodja majd neked, hogy nagyon szépen köszöni, hogy támogatni, és hogy szeret. Hidd el, ez mind meg fog történni, csak járj nyitott szemmel, és figyelj! :') ♥
    Lauren.xx

    Ui:Bocsánat, hogy állandóan a hülyeségeimmel zaklatlak. :D És most kivételesen nem askon írtam, mert vagy 1000 kérdést kaptál volna.

    Még egyszer nagy ölelés: Lauren.xx ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága!
      Annyira sajnálom, hogy csak most válaszolok, de tudnod kell, hogy még aznap elolvastam ezt, amikor írtad.
      Látom, többé-kevésbé egy cipőben járunk, mert én is depressziós voltam, és én a segítségükkel másztam ki a gödörből. Ne keseredj el, mert egyszer tudom, hogy te is átéled majd, amit én.
      Amit Hazról mondtál... köszönöm, nagyon szeretném, ha megtörténne, és elmondhatnám neki, mennyire jó embernek tartom.
      Imádlak! <3

      Törlés
    2. El tudod hinni?

      Épp egymás mellett ülünk, itt vagy mellettem, a legjobb barátnőm vagy, holnap pedig együtt megyünk a koncertre. Gondoltad volna? Hogy őszinte legyek, én soha.
      Egy éve még siránkozva írtam ezt a kommentet, semmi esélyt nem láttam arra, hogy a dolgok jobbra fordulnak, de mégis! Azóta annyi minden történt, a másik felem lettél, egyre közelebb kerültünk egymáshoz, aztán megjöttek a koncertjegyek, sorban söpörtük magunk mögé a napokat, lassan, de biztosan, most pedig itt vagyunk. Tudom, hogy ez nem épp a legjobb hely a pillanatnyi nyáladzásra, de én ezt már nagyon régen elterveztem, hogy fogok ide írni valamit, ha eljön az idő.
      Csak azt akarom mondani, hogy nagyon hálás vagyok neked mindenért, nagyon szeretlek! ❤️

      (Kérlek gyere ide, és ölelj meg.)

      Törlés
    3. Édi, az se hiszem el, hogy én itt vagyok, nem hogy még te is.
      Én sem, de esküszöm, életem egyik legjobb eseménye volt, amikor beszélgetni kezdtünk, mert hihetetlen barátot kaptam.
      Én tudtam, hogy itt leszel egyszer, és látod, igazam lett. Az csak a plusz, hogy így vagy itt, kiegészülve egy olyan nyomival, mint én.
      Szeretlek nagyon, és bármi történjék is, ez a pár nap nagyon emlékezetes lesz mindkettőnk számára. ❤
      Reggel az öleléssel indítok.
      Nem hiszem el, hogy itt vagy a folyosó végén.
      Holnap. ❤

      Törlés
  6. Végig sírtam az egészet :").. Egyszer én is eljutok egy koncertjükre <3 Elképzeltem, hogy hülyéskednek és átélik a koncert minden pillanatát :) Köszönöm, hogy megosztottad az élményedet velem/velünk :)) <3<3<3

    VálaszTörlés
  7. Drága Nessa!

    Sokan, sőt rengetegen írták neked, és én is szeretnék beállni a sorba (még egyszer) : köszönöm. Köszönöm azt, hogy szántál ránk némi időt azok után, ami történt. Elképzelni sem tudom, mit éreztél ott a tömegben, biztosan remegett kezed-lábad, liftezett a gyomrod és majd' kiugrott s szived a helyéről és minden bizonnyal amíg írtad a beszámolót, újra meg újra eszedbe jutottak a legjobb pillanatok. Nem is tudom, hogy vagy képes felfogni mindezt, mindenesetre kevés olyan embert ismerek, aki nálad jobban, vagy legalább ennyire megérdemel egy ilyen koncert élményt.
    Az az egy apró darabka, amennyit mi ebből átélhettünk, talán nem sok, de én személy szerint iszonyú hálás vagyok érte. Ha majd jövőre eljutok az egyik koncertre- MERT KI FOGOK, HISZEN NAGYON AKAROM ÉS TENNI FOGOK ÉRTE :D - biztosan eszembe fognak jutni ezek a sorok.

    Tényleg nagyon nagyon köszönöm, hogy általad én is részese lehettem. Még egyszer boldog születésnapot így utólag és érezd nagyon jól magad kint!:)

    xx Lu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága! :)
      Pontosan így volt, ahogy leírtad. Ne köszönd meg, semmiség volt. :) <3

      Törlés
  8. Musztás! :) Remelem most elkuldi,mert nincs kedvem ujrairni. Megint. :/ Szóval... Mint elottem sokan,en is elsirtam magam rajta. Annyira hihetetlen,hogy altalad mi is a reszesei lehettunk! *-* Es a te peldad csak megerosit abban,hogy egyszer en is ott fogok tombolni egy One Direction koncerten,barmennyire is lehetetlennek tunik most. :) <3<3

    VálaszTörlés
  9. Igen mily meglepő én is sirtam azon amit irtál. Nagyon jol megfogalmaztad gyönyörű. Èn is el szeretnék menni egy koncira és lehet sikerül is, de addig ezt olvasom párszor:)

    VálaszTörlés