2013. november 24., vasárnap

Nehézségek

Sziasztok! 
Nos, ez nem egy rész, és nem is egy átlagos bejegyzés, csak amolyan, "ezt muszáj kiírnom magamból" dolog, amit közzé fogok tenni.
Ez az a történet, amit már nagyon el akartam kezdeni, mégis most nehézségeim vannak. Bevallom, az 1. rész még csak-csak tetszik, de a második nem, és a 3. sem, jelenleg a 4.-et írom, hamarosan befejezem. Abban reménykedem, hogy azután könnyebben fog menni, talán, majd ha túl vagyok a bevezető részeken visszatalálok önmagamhoz és könnyebben fog menni. Arra kérlek titeket, hogy legyetek türelemmel, néhányan írtátok már az 1. részhez, hogy nem túl eredeti, nem annyira tetszik, stb... Megértem, szerintem sem a legjobb, nem tudom mi van velem mostanában. Gyülekeznek a viharfelhők a fejem felett, nincs szabadidőm, nincs magánéletem és van egy fiú is, aki nem hagy nyugodni, vagyis inkább én őrlődök ezen, de ez mindegy... 
Szeretnék időt kérni, amíg összeszedem magam, a téli szünetben pihenek majd magam, bár akkor is készülnöm kell majd az angol szóbeli vizsgáimra, de megpróbálok mindent kihozni magamból. Soha nem szenvedtem még ennyit egy történettel, mint ezzel, és én tudom, hogy ez nem lesz egy "sablonos" sztori, mint ahogy azt már megkapta, most nem túl jó, de majd lesz jobb is (remélem). 
Csak ennyit akartam, muszáj volt leírnom, újraolvasom ezeket a részeket, és a Nothing like us... részeit, és én magam is látom, hogy ez ahhoz képest borzasztó. Elkeserít, talán most kellene leállnom, de nem teszem, még vár rám Liam is, még írni akarok róla, és Niall-t sem hagyom cserben. Kérlek, ti se hagyjatok cserben engem a kezdeti bénázásom miatt. Talán majd a holnap megjelenő Midnight Memories album segít.
Köszönöm!
Nessa. xx

19 megjegyzés:

  1. Szeretünk Nessa!! <3 Nem adhatod fel, menni fog! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is titeket! :) Nem fogom, már mondtam, hogy az nem az én stílusom. :) <3

      Törlés
  2. Jaj, Nessa. Most annyira az forog a fejemben, hogy sokan valószínű azt gondolják, egy robot vagy, de ez nem igaz, és tudom, hogy jobb is lesz ez a történet, bár nekem már most is tetszik, és biztos, hogy ebből is kihozol valami olyat, amire nem is számítok, mert ez szokásod:D
    Mindegy, kitartás, és, ha ez jelent valamit, én még mindig imádlak<3
    J.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha nekem is ez az érzésem. :| Nagyon sokat jelent, én is téged! És köszönöm, hogy hiszel bennem. :)

      Törlés
  3. Èn melletted leszek az utolsó részekig!!!!:))) nekem semmi bajom.nincs a tőrténettel.. sőőt.. naggyon kiváncsian várom a folytatást mind a két blognál!!!!:) én személy szerint nem.látok hibát az irásodba és ezt nem azért mondom hoy jobban érezd magad, hanem nekem tényleg nagyon tetszik!!!!!!!!*-* :)) te vagy a kedvenc bloggerem!! és a te blogjaid a kedvenceim!!!!*-* remélem.majd egyiket se hagyod félbe vagy zárod be!!:(( én türelmesen vàrok amig letisztázodik minden a fejedben vagy magadba érted!!:)) minden rendben lesz!!:)) akik.meg leszolják a "művedet" azok meg irjanak jobbat!!;DD

    -Hűséges olvasód vagyok és leszek is : Ráhel!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira aranyos vagy, köszönöm szépen! Nem fogom félbehagyni egyiket sem, egyelőre nem tűnök el, még akarok írni ezen kívül legalább 1 történetet, pénteken ugyanúgy itt leszek az új résszel. :)
      <3

      Törlés
  4. Drága Nessa!

    Még a legnagyobb írokkal is megesik ez, mint veled.
    Úgy vélem egész régóta vagy a blogger világában, egyre jobb és jobb történeteket írva az olvasók számára. Rád is rád férne a pihenés ,ha még is úgy döntenél, megérteném. Én is blogolok, bár közel sem olyan jól mint te, át tudom érezni a helyzeted, még ha csak egy kicsit egy kicsit is:)
    Szerintem nem lett sablonos, bár ez az én véleményem.:)
    Én imádom az írásaid!
    Hiszek abban, hogy megoldod a problémádat, és sok sikert a fiúhoz:

    xoxo Bekka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Bekka!
      Akármennyire is szeretnék pihenni, nem megy, mert nem tudnék meglenni az írás nélkül, és nem lennék képes még rövid időre sem elengedni az olvasóim. Köszönöm szépen! :) <3

      Törlés
  5. Tökéletesen megértelek, én is szoktam így lenni. Mivel a másik blogodat imádtam, így adok neked esélyt, h ez a blogod is olyan jó lesz, mint az. Nyugi még csak az eleje, majd lesz jobb, így is van 58 feliratkozód

    VálaszTörlés
  6. Drága, Nessa! :)
    Tudom, mit érzel, én is hasonló gödörből másztam ki nem rég. Volt egy pillanat, amikor semmi sem működött úgy, ahogy szerettem volna, amikor úgy éreztem, hogy ennyi volt, kifogytam a mondandómból, legalábbis az eszem ezt akarta elhitetni velem, de a szívem azt súgta, hogy ne adjam fel. És én hallgattam rá, amit azóta sem bánok, mert ez az igazi szenvedélyem. Nekem akkor az volt a baj, hogy minden egyszerre szakadt rám (a színjátszó, a suli, az érettségi), de aztán leültem, vettem egy mély levegőt és újra átadtam magam annak a kellemes érzésnek, hogy *nekem írnom kell*. Persze azóta is vannak kisebb-nagyobb fennakadások, de azokat betudom annak, hogy az iskola kiöli a kreatív energiáimat.
    De egy szóval, így a kisregényem végére: ha szereted, akkor ne hagyd abba, a szavak majd idővel maguktól rád találnak, csak higgy benne! :)
    Ó, és még valami: a srácot akár a történet előnyére is fordíthatod, írd ki magadból, amit érzel, nekem mindig beválik! :D
    Puszillak ♥

    Ui.: bocsánat a sok sületlenségért :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nekem ez a sok "sületlenség" rengeteget segít. Nekem is eljött most ez az idő, bár egyre jobban kezdek kimászni belőle, azt hiszem, túl vagyok a történet nehezebb részén és most már könnyebben fog menni. Nem tudnám abbahagyni az írást, ha abbahagynám, valószínűleg megőrülnék. :'D
      A srácról pedig... inkább nem, így is rosszul érzem magam, nem szeretnék még írni is róla, ő nem csinál semmi rosszat ellenem, csak mi... barátok vagyunk. o.O :(
      Puszi! :)

      Törlés
  7. imadom/imadtam a blogjaid...a best friend harry styles or not -tal kezdtem el blogot olvasni..azota folymatosan bujom a blogokat es mindig kozte van a te blogod is <3 nehogy abba hagyd imadom az irasodat ..:)!!!:$
    puszi bogii :*

    VálaszTörlés
  8. Sziia! :)
    Teljes mértékben megértelek, nincs semmi gond. Nekem nagyon tetszik a történet, mármint ez jött le az eddigi pár részből.
    A fiuval kapcsolatban: Bár semmit nem tudok, hogy mi van, szerintem próbálj meg vele valahogy beszélgetésbe elegyedni. Ne csak távolról csodáld, mert az hosszú és fájdalmas folyamat :/
    Viszont, ha ismeritek egymást egy kicsit, akkor építsd fokozatosan a kapcsolatot egymás között, stb stb. (:
    Legalább is ez az én véleményem x3
    Tégy valamit a cél érdekében, s aztán már csak az nem hagy nyugodni vele kapcsolatban, hogy mit vegyél neki karácsonyra, vagy szülinapjára xD
    Pápáá (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Örülök, hogy tetszik. :)
      Beszélgetek vele rengeteget, barátok vagyunk, és jövőhéten moziba megyünk, de neki van barátnője...
      Bárcsak azon kellene gondolkoznom, de valószínűleg barátságon kívül ebből soha nem lesz semmi.

      Törlés
  9. Nagyon szeretem a történeteidet amikor Harry és Emily történetét befejeztem konkrétan a depresszió határán voltam amiért vége lett, aztán elolvastam a többit is. Remélem nem fogod abba hagyni bízok benned.:))<33

    VálaszTörlés
  10. szerintem egyáltalán nem rosszak a részek, sőt nagyon is tetszenek..ugyhogy ne is gondolj ilyen badarságokra, nagyon is jó amit csinálsz !! :)) xx T.

    VálaszTörlés