2013. november 8., péntek

Prológus - Last moments

Sziasztoook! :D
Kissé felpörögve, de itt vagyok a prológussal! Hát, eljött ez a nap is, voltam Bruno Mars koncerten, és most felteszem a prológust. A koncertről beszámolót fogok íni, ami még a mai nap folyamán felkerül a Secret, which changed my life blogomra. 
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit fogtok szólni a történethez, kérek mindenkit, hogy írjon egy kis véleményt, miután elolvasta ezt a kis bevezetőt.
Million kiss: Nessa. xx
~Faith Freelove~ 

Nem tudom, hogy az szerencse vagy szerencsétlenség-e, hogy én magamnál voltam életem talán utolsó pillanataiban, talán még nem is kattantam be, hiszen tudtam a nevem. Faith Freelove, bár lehet, hogy ez közel sem azt jelenti, hogy normális vagyok. Valószínűleg nem, mert ilyen könnyen feladom, egyszerűen belenyugszom abba, hogy hamarosan vége. Lenne miért küzdenem, van valaki akiért mindent legyőznék, de úgy érzem, már túl fáradt vagyok ehhez, különben is, ő erősebb, mint én.
-Niall.-suttogtam.
Felkapta a fejét, arcát néma könnyek áztatták, ő már akkor gyászolt, amikor még magamnál voltam. Fájt őt a mosolya nélkül látnom. Határozottan arra akartam emlékezni, a gyönyörű, tökéletes fogszabályzós mosolyára. Kék szemeiben nem látszott vidámság, jobban fájt őt így látnom, mint bármi más.
Görcsösen fogta a kezem, hüvelykujjával a kézfejem simogatta, közelebb hajolt hozzám, a hajába túrtam és gyengéden vontam magamhoz, puha ajka megtalálta az enyém, kezeim közé fogtam nedves arcát és erőtlen puszit adtam az arcára.
-Kérlek, mosolyogj.
-Nem megy.-rázta a fejét.-Majd ha jól leszel mosolygok, ha minden rendben lesz.-pislogott fölfelé.
-Niall.
-Ne mondd azt, hogy nem lesz.-nyelt nagyot.-Hamarosan hazaviszlek innen, Faith. Feleségül akarlak venni, gyerekeket akarok tőled, melletted akarok felébredni minden reggel, hallani akarom, ahogy vitatkozol a többiekkel. Elviszlek innen és valóra váltom az álmaid, boldoggá akarlak tenni.
Szipogva simogatta az arcom, a számat óvatos mosolyra húztam és kisöpörtem a haját a homlokából, szőke tincseibe már annyiszor beletúrt, hogy végül a homlokába hulltak. Fölém hajolt, a mellkasom elszorult egy pillanatra, nehezen vettem levegőt de nem foglalkoztam vele, ajka súrolta az enyém, kezei közé vette az én hűvös kezeim.
-Boldoggá tettél.-néztem a csodás, kék szemeibe.-Szeretlek.
-Faith.-döntötte homlokát az enyémnek.-Nézz rám.
-Fáradt vagyok.-sóhajtottam.
-Hé.-szorította meg a kezem.-Most nem aludhatsz, majd ha hazamentünk alszunk együtt. Faith, én nem vagyok fáradt, nélkülem nem szabad aludnod.
A háttérben ácsorgó fiúkra vezettem a tekintetem, Alexis Louis mellkasának dőlve zokogott, mindannyian fátyolos tekintettel néztek rám, de én nem voltam rosszul, csak fáradt voltam. A fejem oldalra billentettem, Niall kitartóan fogta a kezem és beszélt hozzám, de ennek ellenére egyre fáradtabbnak éreztem magam.
-Faith.-szólítgatott.-Nyisd ki a szemed, kérlek, hadd lássam azokat a gyönyörű szemeid, kicsim.
Fáradtan pislogtam rá, szeméből potyogtak a könnyek, soha nem sírt előttem, mindig csak mosolygott. Nem kellett géniusznak lennem ahhoz, hogy tudjam, most már rajtam nem lehet segíteni, a fejemben növekvő cucc legyőzött, nem tudok rá mit mondani, gyűlölöm azt a szót, hogy daganat, számomra csupán "a cucc" ami többszöri műtét után sem volt hajlandó kitakarodni a koponyámból. Korábban rettegtem ettől, minden napom félelemben telt, mert akármennyire is akarták titkolni előlem, tudtam, hogy én innen már nem megyek haza, viszont most furcsa nyugalom áradt szét bennem. Biztos voltam benne, hogy Niall majd jól lesz nélkülem is, mindenki jól lesz, mert itt vannak egymásnak.
-Semmi baj.-mozdítottam meg a hüvelykujjam a kézfején.
-Beszélj! Beszélj még.-kérlelt.
Az arcát néztem, mély levegőt vettem, az arcát akartam látni utoljára, a tekintetét, a mosolyát. Ha van valami az után, hogy nekem végem, akkor a nevetésére szeretnék emlékezni, hiszen ő mindig nevetett.
Ajkait most összeszorította és könnyes szemekkel simította ki az arcomból rövid tincseim, a hajamtól sosem akartam megválni, az évek alatt mindig csak a végéből vágattam picit, korábban egészen a derekamig ért, aztán beteg lettem és lenyírták. Az egészet, és én zokogtam. Tudtam, hogy muszáj és talán ez a legkisebb áldozat azért, hogy visszakapjam az egészségem, de akkor fájt, csúnyának éreztem magam, aztán egy ideig minden rendben volt és a hajam elkezdett nőni, először fiús lett, akkor szőkére festettem és kezdtem nyerni egy kis önbizalmat, mielőtt viszont megnőhetett volna, jött az újabb nyírás. Nem tudom, hogy miért nem tűnt el a fejemből az a cucc, azt sem tudom, hogy miért épp az én életem tartott idáig, hiszen én egyszer sem kerültem olyan helyzetbe, amikor azt kívántam, bárcsak meghalnék. Azon kevesek társaságát boldogítom még mindig, akik tinédzserkorukban is normálisak maradtak abból a szempontból, hogy nem vagdosták magukat és depresszióztak a nap 24 órájában, az más, hogy a többi szempontból valószínűleg én voltam az egyik legőrültebb ember a világon. Talán ezért akadtam össze azokkal, akiket a barátaimnak hívhatok, és Niall még az enyém, talán már csak percekig, lehet, hogy már annyi ideig se, de egyelőre Niall még az én barátom.
-Faith.-szólt hozzám kétségbeesetten.
Erőtlenül felemeltem a kezem és megtöröltem a szemem, bágyadtan néztem a fiúkra, az alsó ajkam megremegett, nem akartam én ezt, nem akartam még elmenni. Nekem vannak céljaim, akarok majd egyszer családot, akarok még őrültségeket csinálni, nem akarom, hogy a föld alá tegyenek és majd szép lassan mindenkinek csak egy emlék legyek.
-Baby, ne sírj.-hajolt az arcomhoz. Megcsókolta a homlokom, összefűzte az ujjainkat, szabad kezével a most vállamig érő hajamat a fülem mögé tűrte.
A számon majdnem kiszaladt egy mondat, de végül visszafojtottam, mert ha azt mondom neki, hogy csináljon valamit, félő, hogy csak magát fogja okolni, mert nem segített rajtam. De ő nem tud segíteni rajtam, valószínűleg már senki nem tud, mégis idegtépő, hogy amiatt a szar miatt a fejemben fogok elveszíteni mindent, én magam elveszek miatta. És a legrosszabb az egészben talán az, hogy tisztában vagyok azzal, hogy úgyis meghalok. Talán nem ma, talán majd holnap, vagy jövőhéten, de már többször is hallottam, hogy napjaim vannak hátra. Legalább Niall előtt fognák be a szájukat, bár azt hiszem, ő is annyira tisztában van ezzel, mint én, csak ő még tud reménykedni a lehetetlenben. Én már nem, az az izé nem fog magától eltűnni a fejemből. Megrémített, hogy az ágyam melletti gépezet egyre lassabban pittyegett, és kevésbé kúsztak fel a csíkok.
Üvölteni akartam, segítséget akartam és valamikor akkor jöttem rá, hogy én ezt tényleg nem akarom, és igazából még mindig rettegek. Nem akartam őket itt hagyni, Niall mellett akartam maradni és vele megöregedni, nem normális dolog, hogy alig 18 évesen itt fekszem, egy ilyen szar miatt.
-Szeretlek.-ejtettem a fejem a vállára, akartam még egy Horan ölelést, egy mosolyt tőle. Annyira sok mindent akartam még tőle. Karjait körém fonta, minden levegővételénél a válla megremegett, belélegeztem az illatát, ujjbegyeimmel a hajához értem és végigsimítottam a puha haján, minden porcikámmal imádtam őt.
-Szeretlek.-fúrta arcát a nyakamba, nem nehezedett rám, valószínűleg tudta, hogy azt már nem bírnám ki, alig mert hozzám érni is.-Ne kezdj búcsúzkodni, Faith!
Bágyadtan elmosolyodtam, a többiekre akartam nézni, de már nem igazán volt annyi erőm se, hogy felemeljem a fejem, a levegő egy sóhajtással távozott a tüdőmből, a fejem a vállára esett, nyugalom lett úrrá rajtam, hiszen hol máshol lennék nagyobb biztonságban, mint az ő karjai közt?
-Ne, ne, ne.-húzódott el, arcomat a kezei közé vette.-Faith!
Már nem tartotta magát előttem, zokogva rázta a kezem, észleltem, hogy kicsapódott az ajtó, de azt nem tudtam megnézni, hogy ki ment el.
-Nem aludhatsz! Hallod! Faith, még nem!
A szemébe néztem, kék szemeiből szüntelenül folytak a könnyei, a hangok kezdtek összefolyni, a szemhéjam elnehezedett, és a tekintetébe bámulva elmerültem valamiben. Az életem filmként kezdett leperegni előttem, hallottam már ilyenről, de sosem hittem el, és kétségbeesetten próbáltam szabadulni ettől, de a testem nem reagált, a jelentéktelenebb perceket nem láttam, ahogyan azt sem, amikor kicsinek megtettem az első lépéseim. Hatalmas nevetésekre emlékeztem, a hangok szinte ott volta a fülemben, ugráltam az évek közt, majd minden lassulni kezdett aznap, amikor először néztem ebbe a gyönyörű szempárba.

49 megjegyzés:

  1. Úristen ez nagyon jó!*-* Annyira jól írsz hogy az wáá és mindig olyan jók a sztorik is..*-*

    VálaszTörlés
  2. Azta! Ennyi. Sajnálom, de több nem jön. Egyszerűen csak azta. Brutálisan jó, bár ezt már megszokhattam tőled, mégis, ez most talán még jobb lett, mint amire számítottam. Már, ha lehet ezt így mondani.
    Agydaganat. Nem hiszem el! Miért agydaganat, és ha most mindjárt meghal, akkor hogyan tovább?
    Türelmetlenül várom az első részt, és azta!
    J. xx
    (PS. Hey, benne volt Alexis. :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, jól esik, hogy ezt gondolod! :)
      Hamarosan választ fogsz kapni a kérdéseidre.
      Bizony, Alexis! :D

      Törlés
  3. Istenem ez menyire gyönyörű :') Végig sírtam az egészet! Elképesztő lett! Nagyon kíváncsi vagyok hogy milyen lesz a blog folytatása, mi lesz az elkövetkezendőkben :))

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Jujj már nagyon nagyon várom az első részt!Kíváncsi vagyok,hogy mi történt Faithel!!Nagyon jó lett a prológus!!
    Már várom a koncert beszámolódat!!
    Puszi:Bori:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm szépen, hamarosan felteszem a beszámolót! :)
      :*

      Törlés
  5. Úristen ez valami fenomenális komolyan. Mikor jön a kövi?? *.* nagyon kiváncsi vagyok már..:) siess :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Péntekenként lesznek részek.

      Törlés
  6. Ez a rész minden képzeletem felül múlta. Nagyon jó let!!! :)) Kicsit megsíratott,de így a tökéletes. :')

    VálaszTörlés
  7. Még ilyen megható és gyönyörű prológussal nem találkoztam!! Nagyon kiváncsi vagyok mi lesz Faithel! Fantasztikus, mint az eddigi történeteid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ezt gondolod. Köszönöm szépen! :)

      Törlés
  8. Nagyon jó lett,mint mindig! :) <3
    Szerintem most visszaemlékszik,arra az időre mikor ők először találkoztak :) Szerintem így fog felépülni az egész történet. Minden apró részletet megkapunk!,mint pl: megismerkedésük,első csók...stb :) De azért egyben reménykedek,hogy nem fog meghalni a végén! :(
    Már alig várom a folytatást! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Nem mondhatok semmit a továbbiakról, viszont nagyon ügyes vagy. :P :) <3

      Törlés
  9. Nagyon jó lett és a sejtésem is beigazolódni látszik! :) /amire sajnos nem kaptam választ a "Köszöntő"-dben/ Várom a folytatást!
    Emery xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen, ne haragudj, még akkor elolvastam a kommented, amikor megírtad, de elfelejtettem rá válaszolni. Soha nem történt még ilyen velem, nem is szeretnék mentegetőzni, nagyon sajnálom és már válaszoltam rá. Ne haragudj!
      Köszönöm szépen!

      Törlés
    2. Imádlak Nessa, rád nem lehet haragudni! <3

      Törlés
    3. Köszönöm, megnyugodtam. :) Én is téged! <3

      Törlés
  10. Úristen! Ez fantasztikus, eszméletlen..nem tudok rá jó szót..:D Nagyon nagyon nagyon jó. Már most várom a kövit! *-*

    VálaszTörlés
  11. Azta erre nem számítottam nagyon jó lett !!!!!! Gyorsan kövit !

    VálaszTörlés
  12. Miért van az, hogy már a prológuson elsírtam magam!? Hát én szerintem mindenre számítottam, csak erre nem. Őszintén én imádom, a depis hangulatú blogokat, de eddig semelyiknél nem sírtam magam el, a prolológusnál. Olyan jól írsz!

    xx.

    VálaszTörlés
  13. Umádom, viszont halvány lila gőzöm sincs mi lesz a folytatásban

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. :) Azért írom, hogy majd megtudd! :D

      Törlés
    2. Péntekenként fogok frissíteni. :)

      Törlés
  14. Nessa !!
    Mért csinálod ezt velem, még most is sírok ;((
    Egyszerűen csodálatos *-*
    Cry :$$
    Alexis benne volt :D
    XoXo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) <3
      Bizony, benne volt! :D

      Törlés
  15. Ebből tuti ki fogod hozni a legjobbat, hisz az előző blogodnál is megmutattad, hogyan csinálj egy bazi jó blogot egy sablon alapú történetből, ami még sem lett olyan sablon. Imádtam azt, remélem ezt is fogom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem majd kihozni belőle a legjobbat. Elsőre lehet sablonosnak tűnik, de én még nem találkoztam ilyennel, mint amit kitaláltam. :)
      Örülök, hogy tetszett!

      Törlés
  16. wááááá Imáádoom..:)) egyszerűen I-MÁ-DOM..ezekre nincsenek szavak annyira meghatódtam:'( nagyon vároom a következő rész:D Körülbelül mikorra várható majd? Minél hamarabb annyira várom már a következő rész:) Most ezen fogok izgulni, hogy hogyan fogod folytatni:)) Az összes blogodat olvastam már és wáóó nincsenek rájuk szavak:DD
    Imádom a blogjaidat:))
    Sok puszii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy így gondolod! :) Péntekenként lesznek részek.
      Puszillak! :)

      Törlés
  17. Drága Nessa! :)

    Bocsánat a késői kommentemért, sajnos teljesen e vagyok havazva.

    Már nagyon vártam, hogy feltedd ezt a kis részt.
    Imádom! Nagyon tetszik, sajnos még könnyezni is elkezdtem, annyira jól át tudtad adni az érzéseket, amik Faithban kavarogtak.
    A vége a végkifejlet olyan szomorú...
    Amúgy ez majd a jövőben fog történni, vagy a történet Faith nélkül fog folytatódni?

    Volt egy kis rész, amin elmosolyodtam, ami nem más mint mikor Alexis Louisra hajtja a fejét. Jóra gondolok?:)

    Várom a kövit, jó hétvégét:

    xoxo Bekka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Bekka! :)
      Egyáltalán nem késői. :)
      Köszönöm szépen, a kérdésedre az 1. részben választ kapsz, most nem árulnám el. :)
      Jóra gondolsz! :D
      Neked is jó hétvégét!

      Törlés
  18. waaa :) na nagyon kiváncsi vagyok mi lesz!!:) erre nem számitottam!:) de remélem azért boldog vége lesz!! :$
    de szintén nem csalódtam..!!!:) tökéletesen irsz!:) lassan tényleg kezdek a rajongód lenni :PP :DD

    -Ràhel!:)

    VálaszTörlés
  19. Alexis az az Alexis? Aki a Nothing liku us, nothing like you and me...-be volt? :D

    VálaszTörlés
  20. Úristen! Nagyon jó, nagyon jó! :) Faith volt az én 2 részes történetem főszereplője is, nagyon jó névválasztás, a beteg csajszihoz!:) Én olyanra tippelek, hogy amikor lassulni kezdenek nála a képek, akkor elmeséli, vagy inkább visszagondol arra ,hogy hogy kezdődött minden, mikor elsőnek meglátta. És a történet vége ( ami NAGYON messze van :) pedig az lesz,amikor ide ér vissza a történet. Alig várom, hogy elkezdd írni!:) Itt is heti rendszerességgel lesznek majd részek? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Már fent van az 1. rész, és igen, minden pénteken frissítek. :)

      Törlés
  21. Úúúúú de király!Már most imádom!! :)

    VálaszTörlés
  22. Na végre eljutottam idáig, hohy eltudjam olvasni a prológust, mert már annyira kíváncsi voltam, hogy majd megbolondultam!
    ..és most. PER-FECT! Ennyit tudok mondani! Sosem okozol csalódást, és ez az amiért nagyon szeretem az írásaid, woowwa!
    Elképzelésem sincs, talán egy, hogy mi lesz a folytatása eme történetnek. Arra gondoltam, hogy Faith talán szellemként lézeng majd, na de minden kiderül a kövi részből. :D
    Imádom! El van mentve a blog a tabomon, fel is iratkozok, stb stb stb x3
    Sziiiiija xx

    VálaszTörlés
  23. Úúúristen! Csak most tudtam elolvasni a prológust, de ez gyönyörű! <3 Még sírtam is :'( Én is azon gondolkoztam hogy Faith angyalként fogja nézni majd Niallt :) És benne van Alex! :D Te vagy a kedvenc íróm!! <3 Komolyan, nem viccelek :D
    ui.: Ezek a részek minden pénteken fognak jönni? :)
    Réka xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy, köszönöm szépen! :) <3
      Igen, péntekenként teszek fel új részt.

      Törlés
  24. Nagyon jó lett! Gratulálok. Olvastam/olvasom a többi blogod is, és ez is fantasztikus, mint a többi. További sok sikert hozzá !! Üdvözletem és tiszteletem: Egy Olvasó.

    VálaszTörlés
  25. Nagyon jól írsz tóbb történeteded is olvastam mind nagyon tetszett úgy ahogy ez is, csak így tovább!!!!!!! ;)

    VálaszTörlés
  26. Tudom, hogy nagyon fiatal voltál mikor ezt írtad de még mindig olvassák a blogjaid fiatalok és nem szeretném ha azt gondolnák, hogy ők nem normálisak csak mert depresszióval kűzdenek szóval kérlek írd át! :)

    VálaszTörlés